Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Jaka klasa - pomoc przy wyborze postaci  (Przeczytany 12275 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline neonoe

• IGN: Kosheii
  • Klasa: Warrior
  • Rasa: Elf
  • Serwer: -
Jaka klasa - pomoc przy wyborze postaci
« dnia: 09 Marzec 2011, 22:23 »
na początek... jestem totalnie "zielona" jak chodzi o gry mmorpg i ogółem rpg (dobra, w ogóle prawie nie gram w gry... :P), ale jakoś tak wyszło, że naszła mnie ochota zagrać w Forsaken World :D
Na pewno będę tu częściej zaglądać  po więcej info, ale na razie mam problem... z wyborem klasy. Nie mogę się zdecydować. Nie chcę przez przypadek wybrać, że tak powiem "trudnej klasy", by nie zrazić się do gry. Jedyne gry mmorpg w jakie trochę grałam to nostale gdzie mam łucznika i woja oraz cabal gdzie grałam force archerem. Czytając opisy klas rozważam raczej którąś z tych 3 - strzelec, bard, wampir.
Możecie mi doradzić?

z góry dzięki

Offline Narayan

• *
  • Klasa: Vampire
  • Rasa: Kindred
  • Serwer: Illyfue (EU-PvE)
Odp: Jaka klasa - pomoc przy wyborze postaci
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Marzec 2011, 22:56 »
Jeżeli preferujesz klasy strzelające z łuku ze względu na mechanikę, to możesz spróbować Strzelca. Jeśli ze względu na sam łuk, to może Ci się nie spodobać, że biega on ze strzelbą i jest bardziej industrialny.

Wampir jest tak średnio-dystansowy, znaczy ma o wiele mniejszy zasięg od innych klas stojących z tyłu i przez to jest bardziej narażony na obrażenia. Ogólnie wymaga on przemyślenia postaci, bo można leczyć, można bawić się debuffami, można też próbować ostatecznie dps.

No a bard skupia się na buffach i leczeniu (system auto-party często go łapie do roli healera). Chociaż z tego co wiem, można z niego również dps-a robić. Imo mija się to jednak z powołaniem tej klasy :)